Om Gladsaxe Tennis og Padel Klub - bestyrelsen 2024

I GTK har vi en bestyrelse bestående af 7-9 frivillige medlemmer.

Bestyrelsen arbejder for at klubben og dens medlemmer får de bedste forhold og den bedst mulige klub.

Vi arbejder for at skabe et socialt miljø hvor arrangementer som kombinerer sport og hygge på og uden for banerne er i højsædet.

Vi arbejder også på hvordan klubben bedst muligt udvikler sig; nye baner, nye aktiviteter, bedre faciliteter med mere.

Vores mål og vision er at være en klub for bredden med mange sociale arrangementer hvor medlemmerne får gode oplevelser.

Det har stor betydningen for bestyrelsen, at medlemmerne har det godt og stemningen på og uden for banerne er god.

Der skal være plads til alle, om man er nybegynder, turneringsspiller og alt i mellem dér. Vi samles nemlig alle med den fælles interesse for sporten.

Bestyrelsen efter generalforsamlingen marts 2024

• Formand : Søren Illum – formand@gladsaxetennisklub.dk
  • Næstformand: Michael Galouzis
  • Kasserer: Michael Galouzis kasserer@gladsaxetennisklub.dk
  • Cheftræner for Tennis (ungdom og senior) – Tobias Ovi
  • Sekretær (inkl. hjemmeside) – Helle Roy-Poulsen
  • Øvrige bestyrelsesmedlemmer:
    • Mick Storm
    • Therese Monrad
    • Liselotte Astrup
    • Caroline Koch Lind Hansen
    • Marietta Bak Hansen

Udvalg /ansvarsområder defineret på bestyrelsesmøde 7. april 2024

Har du lyst til at deltage i arbejdet med nogle af de nævnte områder, så vil vi være glade, hvis du kontakter den ansvarlige fra bestyrelsen. Du kan skrive en besked via Sportion, eller brug evt. nævnte mail adresser.

• Ungdomsudvalg (tennis) – bestyrelses ansvarlig Therese Monrad (uformand@gladsaxetennisklub.dk)
  • Senior turneringsudvalg (tennis) – bestyrelses ansvarlig Caroline Koch Lind Hansen og Michael Galouzis
  • Senior aktivitets udvalg (enkelte arrangementer – som f. eks. morgenmadsturnering, klubfest- og tennis fællesspil) – bestyrelses ansvarlige Liselotte Astrup og Marietta Bak Hansen
  • Padel (padeltræning, padelbane vedligehold & padelspecifikke arrangementer) – bestyrelses ansvarlig Helle Roy-Poulsen (pformand@gladsaxetennisklub.dk)
  • Baneudvalg – bestyrelses ansvarlig Michael Galouzis
  • Klubhus & omegn forskønnelse – bestyrelses ansvarlige Tobias Ovi og Therese Monrad
  • Klubmesterskaber – i første omgang fælles bestyrelsesanliggende
  • Sportion – Mick Storm

Du er også altid velkommen til at skrive til kontakt@gladsaxetennis.klub.

Fra bestyrelsesmøder

Herunder findes links til sammenfatninger af, hvad der er blevet diskuteret (og besluttet) på bestyrelsesmøder, således at alle i klubben kan følge med i bestyrelsens arbejde.

Fra generalforsamlingen 20. marts 2024

Indkaldelse og referatet fra generalforsamlingen kan ses her.