Bliv medlem

I Gladsaxe Tennis og Padel Klub har vi 4 forskellige medlemskaber:

• Fuldt medlemskab (senior). Medlemsskabet giver ret til banebooking og tilmelding til aktiviteter/træning for tennis og padel. For personer som er mindst 25 år. Pris 950 kr/år + 100 kr oprettelsesgebyr.
  • Fuldt medlemskab (ungdom). Medlemsskabet giver ret til banebooking og tilmelding til aktiviteter/træning for tennis og padel. For personer som er under 25 år. Pris 500 kr/år.
  • Padel medlemskab (senior). Medlemsskabet giver ret til banebooking og tilmelding til aktiviteter/træning for padel. For personer som er mindst 25 år. Pris 550 kr/år + 100 kr oprettelsesgebyr.
  • Padel medlemskab (ungdom). Medlemsskabet giver ret til banebooking og tilmelding til aktiviteter/træning for padel. For personer som er under 25 år. Pris 250 kr/år.

Når du indmelder dig i Gladsaxe Tennis og Padel Klub, accepterer du samtidig klubbens privatlivspolitik, som er beskrevet her.

Sådan bliver du medlem

Du opretter dig som medlem på sportion.dk. Tryk på linket og vælg “Bliv medlem” (i øverste højre side). Udfyld dine oplysninger, vælg medlemskab og betal med betalingskort. Herefter har du mulighed for at booke timer og tilmelde dig til aktiviteter.

Vi glæder os til at se dig på banerne! Har du nogen spørgsmål kan du finde kontaktoplysninger her.