Sociale arrangementer for senior

VI er i gang med opdatering af denne sæson.

Træning

For træning se her.

Fællesspil

Fællesspil afholdes hver mandag og torsdag fra kl 18-20. Her er der rig mulighed for at møde de andre i klubben og spille tennisspil som udfordring, 50/50 og double-kampe. Man dukker bare op såfremt man er medlem af klubben.

Klubfesten

Årets klubfest afholdes lørdag d. 26. september i festlokalet lige bagved klubhuset mellem de to badmintonhaller. Der vil op til festen arrangeres en turnering, hvor alle kan deltage. I løbet af dagen spilles klubmesterskabsfinalerne også. Reservér allerede datoen nu, så du ikke misser denne begivenhed.

Vinsmagning

Dette arrangement afholdes d. 29. august.

Klokken 15-18 spilles en miniturnering, hvor der er præmier til de tre, der vinder flest partier.

Efter spil er der fællesspisning med laks og risotto. Igen i år skal vi smage på forskellige gode vine som Brian Green fra Gribskov Vinimport (medlem af GTK) præsenterer.

Du er velkommen til også at tilmelde kone, mand eller samlever.

Du kan tilmelde dig her: Tilmelding til vinsmagning.

Tilmeldingsfrist tirsdag den 25. august.

Prisen er 100 kr. pr. deltager.

Beløbet indbetales på klubbens konto eller MobilPay 15945.

GTK’s morgenmadsturnering (AFLYST GRUNDET CORONA)

Vi er i gang med opdatering af vintersæson – kommer snart.

Ungdomsafdeling

For ungdomstræning se her

For aktiviteter og arrangementer se linket: https://gladsaxetennisklub.dk/ungdom/Nattennis

Dette arrangement bliver der stadig brygget på i ungdomsudvalget og blandt trænerne.

For ungdomstræning se herFor aktiviteter og arrangementer se linket: https://gladsaxetennisklub.dk/ungdom/

Nattennis

Veterantennis

Veterantennis foregår alle mandage året rundt fra kl. 10-12

Det er tennis for alle, der har mulighed for at komme også selv om titlen indikerer deltagelse af en mere moden aldersgruppe. I sommersæsonen spiller vi på alle baner incl. padelbanen.

Om vinteren foregår spillet udelukkende på kunstgrusbane nr. 1 og padelbanen. Det kræver ingen tilmelding at deltage, man kommer bare med eller uden en makker. Herudover er der mulighed for at lave aftaler for flere tenniskampe i ugens løb. Stemningen er altid god og støjniveauet højt, selv om der kæmpes om hvert et point.

Vi hygger også ved årets berømte julefrokost og måske skal 2020 være sæsonen for indførelse af en sommerfrokost?