Trænere

I GTK har vi et trænings team bestående af 2 hovedtrænere og 5 skønne hjælpetrænere. Nedenfor kan de se en kort præsentation af hver træner.

Tobias Ovi er 20 år, og er Cheftræner i klubben.

Tobias har spillet tennis siden 2012, startede som hjælpetræner i 2016 og har lige siden lagt tid og sjæl i klubben.
I 2018 overtog Tobias rollen som en af de to hovedtrænerpositioner vi har i klubben. Her fik han ansvaret for at koordinere træningerne for både børn og voksne.

Uddannelser

Tobias har gennemført følgende DGI-kurser:

• Grundlæggende trænerkurser: K1, K2 og K3, samt DGI’s ungledertræf kursus – 2016-2019

Tobias er også påbegyndt DTF’s trænerkurser og har indtil nu gennemført

• KT1 kurset – 2020

I oktober 2020 begyndte Tobias DTF’s overbyggende træneruddannelse “Tenniscoach”.

Tobias påtog sig i udgangen af 2019 rollen som GTK’s ungdomsformand, og i 2020 fik han titlen som Cheftræner.

Stefan Hansen er 31 år, og er hovedtræner i klubben. Han har været træner i klubben on and off siden han var 15 år.

Stefan er uddannet biolog, og i sin fritid sætter han stor pris på tennis – både som træner og som spiller.

Ludvig Pilemand er 19 år, og har spillet tennis i 14 år.

Han har været hjælpetræner i GTK siden 2016.

Uddannelser:

Ludvig har gennemført 3 af DGI’s trænings kursuser (K1-K3).

Bertram Marcher er 15 år og har været i klubben som ungdoms medlem siden 2016.

Siden 2018 har Bertram været en flittig hjælpetræner i indendørssæsonerne.

Uddannelser:
Bertram Har gennemført DGI K1 kursuset og er også påbegyndt DTF’s trænings kursuser.

Nicoline Ovi er 17 år og har spillet tennis siden 2018.

I 2019 begynder Nicoline at været hjælpetræner.

Uddanelser:
Nicoline har gennemført DGI k1 Kursus og er ligeledes påbegyndt på DTF’s træningerkursus.

Caroline Lind Hansen er 17 år, og har spillet tennis Siden 2015.

Caroline har været hjælpe træner i GTK’s indedørs sæson siden 2018

Uddannelser:
Caroline har gennemført DGI K1 kursuset.

Jens Bech-Petersen er 14 år, og har spillet tennis siden 2016.

Jens hjælper primært til med på rød bold.

Uddannelser:
Jens har gennemsært DGI’s træningskurses K0 og har også påbegyndt DTF’s trænerkurserne, og har indtil videre gennemført KT1

Johanna Ehlers er 15 år, og er primært træner på rød bold

På rød bold er hun det helt store forbillede med sin konstante gode energi.

I december 2020 begynder hun på DTF’s Klubtræner uddannelse (KT1).