Udvalg

For uden Bestyrelsen har vi i GTK forskellige udvalg. De enkelte udvalg fastlægges af bestyrelsen efter den årlige generalforsamling.

Udvalg /ansvarsområder defineret på bestyrelsesmøde 16. marts 2023

• Baneudvalg – bestyrelses ansvarlig  Mick Storm
  • Ungdomsudvalg (tennis) – bestyrelses ansvarlig Therese Monrad
  • Turneringsudvalg (tennis) – bestyrelses ansvarlig Michael Galouzis
  • Klubmesterskaber – bestyrelses ansvarlig Søren Illum
  • Senior aktiviteter (enkelte arrangementer – som f. eks. morgenmadsturnering og klubfest-, og tennis fællesspil) – bestyrelses ansvarlig Liselotte Astrup
  • Padel (padeltræning, padelbane vedligehold & padelspecifikke arrangementer) – bestyrelses ansvarlig Helle Roy-Poulsen (pformand@gladsaxetennisklub.dk)
  • Klubhus & omegn forskønnelse – bestyrelses ansvarlige Tobias Ovi og Therese Monrad

Har du lyst til at deltage i arbejdet med nogle af de nævnte områder, så vil vi være glade, hvis du kontakter den ansvarlige fra bestyrelsen. Du kan skrive en besked via Sportion, eller brug evt. nævnte mail adresser. Du er også altid velkommen til at skrive til kontakt@gladsaxetennis.klub.