Om Gladsaxe Tennis og Padel Klub

GTK er en klub hvor

• Der satses på ”bredden”, og hvor alle medlemmer prioriteres i samme grad.
  • Vi gerne vil have medlemmer i alle aldersklasser og derfor forsøger at skabe forudsætninger og aktiviteter, der tilgodeser dette.
  • Klubbens ressourcer primært sættes ind på aktiviteter, der medvirker til at medlemmerne kan udvikle deres tennisfærdigheder, således at der skabes et niveau, hvor alle har mulighed for at deltage i de talrige arrangementer og turneringer, der afvikles i sæsonens løb.
  • Der træningsmæssigt er mulighed for at deltage på det rigtige niveau (begynder, let øvet, eller øvet), og træning varetages af DGI uddannede trænere.
  • En god sportslig stemning prioriteres højt, og der lægges stor vægt på træningstimer og turneringsarrangementer, hvor det sociale samvær er en væsentlig ingrediens.
  • Mængden af de trænings -og fællesaktiviteter, der iværksættes, tilpasses løbende til medlemsantallet, således at der også er rigelig mulighed for at reservere baner på individuel basis i ugens løb.
  • De juniorer og seniorer, der ønsker at prøve kræfterne af mod spillere fra andre klubber, også tilbydes aktiviteter på dette område.

Baner og klubhus

GTK råder over 2 kunstgrusbaner (kan bruges hele året), 3 røde grusbaner, 1 padelbane og et klubhus.

De nærmere detaljer om banerne, banebooking og vedligehold af banerne findes på siden for banebooking.

Og du kan læse mere om klubhuset og adgang til klubhuset her.

Meddelelser

Vil blive slået op på klubbens Facebook side, her på hjemmesiden eller sendt via mails fra Sportion.

Klubtøj, ketchere og bats

Fra foråret 2023 af har vi indgået en aftale med Transocean Sport i Lyngby, så nu kan vi købe klubtøj og alt hvad der behøves til at spille tennis og padel hos dem. Du finder vores klubportal her:  https://gtk2860.tsklub.dk/. Anvend klubkoden GTK2860 for at få glæde af rabatterne.

Når du bestiller klubtøj, vil der automatisk blive trykt klublogo på, og du kan derudover bestille at få trykt navn.