Standerhejsning 29. april 2023

Sommersæsonen 2023 i GTK skydes vanen tro i gang med en standerhejsning. Kom og mød hinanden; både nuværende og nye medlemmer. Hør hvad der bydes på i den kommende sæson og få mulighed for at svinge ketcheren/battet.

Vi vil meget gerne have, at I tilmelder jer via Sportion, så vi har en ide om, hvor mange der skal købes ind til.

Program

Vi starter kl. 10, hvor der vil være morgenmad samt kaffe/te/juice.  Efter en kort introduktion vil de forskellige udvalg fortælle om, hvad der sker i deres områder – om træning og de mere sociale aktiviteter.

Ungdomsafdelingen hejser flaget, og så er det tid til forskellige konkurrencer – med præmier – for alle årgange af spillere.

Der vil også være mulighed for at svinge ketcheren i forskellige spil, og det for alle årgange af spillere på såvel tennisbanerne som på padelbanen.

I løbet af standerhejsningen vil der være mulighed for alle at prøve det nye klubtøj.

Arrangementet slutter ved 12-tiden.